.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عسگراولادي: به آقاي هاشمي گزارش غلط داده‌اند

دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: اصلاح‌طلبان و دوم خردادي‌ها که حرکت وحدت ملي را مي‌پسندند به اين دليل است که مي‌خواهند راهي براي گرفتن مناصب اجرايي براي خود باز کنند.

به گزارش ايسنا، حبيب‌الله عسگراولادي در ديدار با جمعي از جوانان حزب مؤتلفه اسلامي اظهار كرد: نسل جوان امروز در سطح معرفت، بينش پيگيري حقايق در عالم در اوج قرار دارد.

وي در اين ديدار در پاسخ به سوالي درباره حمايت‌هاي مقام معظم رهبري از احمدي‌نژاد تصريح کرد: آقاي احمدي‌نژاد به عنوان رييس‌جمهور راي ملت را پشتيبان خود دارد که مقام معظم رهبري نيز همواره همانند حمايت از ديگر روساي جمهور از آقاي احمدي نژاد نيز حمايت مي‌کنند ، همچنين آقاي احمدي‌نژاد در دفاع کردن از ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي هراس نداشته و خجالت نمي‌کشد ، در صورتي‌که رييس‌جمهوري داشته‌ايم که اين‌گونه نبوده و خجالت مي‌کشيد از انقلاب اسلامي دفاع کند.

وي ادامه داد: آهنگ حزب موتلفه اسلامي آهنگ ولايت است و همان‌طور که مي‌دانيد در انتخابات دوم خرداد که آقاي خاتمي رييس‌جمهور شدند و سپس مقام معظم رهبري طي پيامي به ايشان تبريک گفتند، ما نيز در شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي در پيامي به آقاي خاتمي رييس‌جمهور شدن‌شان را تبريک گفتيم.

دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبري تاکيد کرد: حمايت مقام معظم رهبري از آقاي احمدي‌نژاد تاکيد راي مردم است همان‌طور که امام خميني (ره) نيز همانطور بوده‌اند.

وي در ادامه اين جلسه که به همت سازمان جوانان معاونت طرفداران حزب موتلفه اسلامي تشکيل شد، در پاسخ به سوال ديگري درباره مجوز شرعي براي اقدامات مسلحانه عليه رژيم شاهنشاهي تصريح کرد: درخواستي که در آن زمان ما از حضرت امام خميني(ره) داشتيم براي جنگ مسلحانه نبود بلکه انجام عملياتي براي برداشتن مانع از مسير امامت و ولايت بود.

اين عضو هيات موسس حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: کشتن منصور توسط شهيدان بخارايي، نيک‌نژاد ، صادق اماني و صفار هرندي ترور نبود، بلکه يک اعدام انقلابي بود که از نظر فقه شيعه فتک ناميده مي‌شود ، فتک در فقه شيعه جايز نيست مگر آن‌که به امر امام معصوم و يا نائب امام زمان(عج) باشد که ما در آن زمان درخواست اجازه فتک از امام خميني (ره) به عنوان ولي فقيه و نائب برحق امام زمان (عج) داشتيم.

وي همچنين در پاسخ به سوالي درباره طرح تشکيل دولت وحدت ملي تصريح کرد: اصلاح‌طلبان و دوم خردادي‌هايي که دولت وحدت ملي را مي‌پسندند و آن را مطرح مي کنند به اين دليل است که مي‌خواهند راهي را براي به دست آوردن مناصب اجرايي براي خود باز کنند.

وي افزود: دولت وحدت ملي در شرايطي در کشورها در دنيا شکل مي‌گيرد که نظام آن کشور در خطر باشد که در حال حاضر اين چنين خطري نظام مقدس جمهوري اسلامي را تهديد نمي‌کند.

دبيرکل جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري در ادامه با انتقاد از سيدمحمد خاتمي اظهار كرد: بسياري از افراد اپوزيسيون در خارج از کشور بحث نجات کشور در انتخابات رياست جمهوري دهم را مطرح مي‌کنند که آقاي خاتمي نيز اخيراً اين مطلب را که بايد کشور را نجات داد گفته‌اند که از آقاي خاتمي اين سوال را دارم که کشور را از چه چيزي مي‌خواهند نجات دهند؟

وي افزود: درست است که وضع اقتصادي مردم به دليل تحريم‌ها با مشکلاتي همراه است اما در حال حاضر نظام جمهوري اسلامي الگوي ديگر کشورهاي جهان است.

عسگراولادي تصريح کرد: رياست جمهوري شرکت سهامي نيست که عده بحث دولت وحدت ملي را مطرح مي‌کنند و اين افراد بايد بدانند طبق قانون اساسي هر کس راي مردم را بدست آورد حق تشکيل دولت را دارد و اين که قبل از انتخابات سهم هر شخص و گروهي را براي تشکيل دولت مشخص کنيم تفرقه و اختلاف ايجاد مي‌کند و ما در جبهه پيروان خط امام و رهبري هيچ گونه نگراني درباره انتخابات رياست جمهوري آينده نداريم.

وي ادامه داد: مردم نظام مقدس جمهوري اسلامي را از سر راه پيدا نکرده‌اند که آقاي خاتمي بخواهد کشور را نجات دهد، آقاي خاتمي بداند اطرافيان ايشان ساختارشکنند.

وي در پاسخ به سوال ديگري درباره وجود اختلاف در ميان برخي شخصيت‌هاي اصولگرا گفت: مطالبي که اخيراً آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در خصوص بنده و آقايان باهنر و حبيبي درباره ديدار با جامعه روحانيت مبارز گفته‌اند خلاف واقعيت است و اين مساله به اين دليل است که به ايشان گزارش غلط ارائه کرده‌اند.

اين عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي افزود: آقايان هاشمي رفسنجاني ، ناطق نوري و ديگران سرداران اصولگرايي هستند اما اصولگرايان نيز اختلاف سليقه دارند، همان‌طور که در مجلس هشتم مي‌بينيد اکثريت مجلس اصولگرا هستند اما اختلاف سليقه نيز وجود دارد که اين امري طبيعي است.

وي ادامه داد: اصولگرايان زماني که آهنگ رهبري را فهميدند بايد با يکديگر همانگ شوند و طبق نظر مقام معظم رهبري عمل کنند. به نظر بنده در حال حاضر بايد اصولگرايي را باز تعريف کنيم زيرا در اصولگرايي هم آقاي هاشمي رفسنجاني و هم آقاي احمدي‌نژاد حضور دارند.

وي تاکيد کرد: اصولگرايان در حال حاضر بايد دورهم جمع شوند و با ارائه برنامه بگويند که مي‌خواهند در آينده چه کار کنند، اصولگرايي بايد به جاي شخص‌محوري بر مبناي برنامه‌محوري باشد.

عسكراولادي در ادامه در پاسخ به سوالي درباره شبهات فقهي که درباره سريال حضرت يوسف پيامبر(ع) مطرح مي‌شود، تصريح کرد: بنده تفسيري با استناد از قرآن در خصوص داستان حضرت يوسف (ع) تهيه کرده‌ام که آقاي سلحشور از قسمت‌هايي از اين جزوه استفاده کرده‌اند و از تفاسير و روايات‌هاي مختلف براي اين سريال بهره برده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.